- JULLOV ♥


Hejhej,
Idag började det med att vi tittade på en film på skolan, smurfarna, men jag har redan sett den, jag och Julia och några andra tittade bara i typ 20 minuter för vi skulle gå och träna till danserna,
Sen vare lunch, julbord riktigt äckligt, sen städa bänken och sen satt vi där pirriga haha, den dansade vi tre danser, första par dans, jag dansade med Julia, och nej inte par tango eller något åt det hållet haha, sen tjejdans vet inte riktigt vad det är för slags dans, sen discon, discon gick inte såå jätte bra :*
Annars när jag kom hem så sov jag i två timmar ungefär, sen åt jag mat, och nu sitter jag och tittar på the last song fast jag har sett den 23740237 gånger haha :)
Den är såå underbar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0