- Kallt kallt kaaaaallt


Hejsan finisar,
Har precis kommit hem ifrån Ica var där med mamma och köpte mat och godis :)
Skolan söög, eftersom inte Julia var där xd
Men annars har jag typ redovisat på bilden pinsamt som faaan,
Vi fick en ny engelskaläxa, man ska ta en låt typ om jag tar skyscraper som jag kanske kommer ta, då ska jag ha lyricsen och veta vad låten handlar om och skicka den via mejl till Victoria (SV,SO,ENGELSKA LÄRAREN)
Och sen får klassen lyssna på låtarna haha :)
Mat på skolan var kebabgryta med ris, goott..
Nu ska jag titta på en serie som heter American horror story skuum men bra serie sv: ja det är skräck :)


Kommentarer
Postat av: MaryJane

tack :D

2011-12-02 @ 18:09:55
URL: http://bashment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0