- Vad gör en blogg interessant att läsa? ( TÄVLING AVSLUTAD)

VINNARE 1
Som skrev: En bra blogg borde ha en snygg eller stilren design.. Egentligen inte så viktigt, utan det visktigaste är att vara sig själv. Härma inte alla andra, visst insperation går bra men hitta på eget och var dig själv :D
VINNARE 2
SOM SKREV:
Jag tycker att en intressant blogg ska va en med ganska mycket bilder. Fast det ska va en liten text där man berättar nånting som har hänt eller nåt. Men det är också kul om man har mycket tävlingar osv. Jag gillar din blogg jätte mycket, för du skriver om liksom allt möjligt. Du har mycket bilder och skriver en lagom lång text. Jag kollar din blogg varje dag! Du har ju allt som man kan tänka sig att en blogg ska ha, man bara sitter och njuter när man kollar din blogg!
VINNARE 3
SOM SKREV:
Jag tycker en intressant blogg är man fotar & den handlar om mode men man ska inte sluta att berätta om dagen för då är det inge kul. Jag älskar bloggar mer tävlingar & mycket annat skojj! Roligt med dagens outfit då får man tips på klädr m.m. :)<3
VINNARE 4
SOM SKREV:
En blogg ska inte vara så som du sa. Utan den ska vara väldigt intressant och det är ju därför man får många läsare!
Man kan ju till exempel har tävlingar, skriva om dagen, om något roligt som har hänt, slänga in lite bilder och göra bloggens design jätte fin.
Det finns ju så många olika!
Kramar :)




GRATTIS TILL ALLA VINNARE, och tack så jätte mycket för alla som var med, alla era svar var jätte bra, ni som inte vann hade också jätte bra svar, puss :*

KLICKA PÅ LÄNKEN OCH TITTA OM DET BLEV DU ! :)

Kommentarer
Postat av: felicia

hahah tacktack!

Hur mår du? :)

kramar

2011-12-19 @ 21:10:26
URL: http://memoriesinyourwords.blogg.se/
Postat av: Felicia ♫

sv: okej :) vart ska du fira jul i år? kram <3

2011-12-21 @ 20:06:43
URL: http://feliciadimitri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0