- Ojdå..

Hejsan hejsan hejsan,
Förlåt förlåt förlåt för att jag inte har bloggat bloggat bloggat någontingtingting.
Okej så här äre, jag har inte orkat xd
Men hoppas ni är kvar? :)
Iaf, igår var vi på stan och idolgänget var där,
vi fick stå i en kö i 184037204732 år, dryyygt, men det var värt det, shieet, när man såg Andrè så jävla söt och snygg (a''
Den ända jag sa till honom var, Hej, tack.
Jag ångrar mig staaarkt, jag skulle typ fråga om en kram eller nåt, dumhuvud..
Iaf sov jag hos Julia igår till idag :)
Vi somnade runt 4 kanske, vi vaknade 2 hehe :)
VI åt nudlar till frukost och sen åt vi hamburgare, vart jag mätt? Sv: om jag vart xd
Puss :*


Kommentarer
Postat av: bella

härligt, jo det är bra!! :)

2011-11-06 @ 18:12:42
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0