Twilight - Breaking down

Hejhejhejhej, ett tag sen ? 2 dagar :)
Jag har iaf hhaft en konstig dag..
Började med att titta på bolibompa med Julia på morgonen haha :)

Vi hade ju bestämt att vi skulle på bio men fö jag tvungen att vänta till klockan 4, men mamma kom inte så jag ringde henne 1000 gånger men hon svarade inte, sen klockan halv 5 kom hon och vi var tvungen att skynda oss lite, jag fick pengarna sen GICK vi till Julia eftersom min brorsa måste dryga sig och ta mitt busskort -.-
Sen gick vi till henne och åt pizza :)
Sen drog vi och pappa åkte dit med oss, och vi skulle på bio klockan kvart i 7.. Det var aslång kö så vi fick vänta ett tag :P
Sen var vi framme och då sa Julia att vi skulle gå på breaking down hon i kassan sa att det inte fanns platser brevid varandra..
Vi gick ur kön och ringde hennes mamma och frågade om vi kunde gå klockan halv tio, sen vart det lite krångel..
Sen kom mina 2 brorsor haha..
Sen gick vi in till bion och ställde oss i kön IGEN..
Pinsamt det var samma kassasak..
Så då fanns det platser men vi var tvungen att vänta typ 3 timmar.....
Så vi stack till macdonalds och åt lite, sen drog vi till godistime och köpte lite godis, sen gick vi tillbaka osv..
Vi träffade Madde och Gabriella... Några tjejer :))
Sen vänta vi ännu meeer.. tillslut beställde vi en blockbuster innehåller popcorn, chips, 2 läsk :) Sen kissade Julia och sen drog vi på bion..
Efter ett tag blev jag kissnödig så jag stack och kissade haha interessant xd
Puss :*

Kommentarer
Postat av: mahdis

älskar din blogg läser varje dag!<3

2011-11-20 @ 09:45:02
URL: http://howtolove.bloggplasten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0