- Dagen

Hejsan sötnosar!
Min dag har varit gaanska jobbig och vääldigt tråkig :P
Först hade vi SO, vi skulle jobba i Lag & Rätt häfte, och vi fick tillbaka resultatet av provet,
Ena sidan så fick jag 3/11 men Victoria (läraren) sa själv att det var svårt och många kunde inte,
andra sidan fick jag 10/18 lite bättre :P
Sen hade vi rast.
Efter rasten hade vi matte eller egentligen NO, men jag och Julia har svårt för matte, så vi fick gå in i en specialgrupp typ, jag var där, Julia och en som heter Sebastian haha han är asrolig, Julia skrattar 24/7 åt han :)
Sen hade vi lunch, det var pyttipanna :P
Sen rast sen hade vi mentortid, sen hade vi musik, vi skulle skriva på datorn, min dator funkade inte först, eller jag kom inte in på den :P
Sen var det 10 minuter kvar av lektionen då kom jag in -.-'
Nu ska jag titta på en film sen blir det kanske lite läxor -.-
Puss och Hej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0