- Fortfarande du?

Hejsan alla söta läsare :)
Idag har jag såklart varit i skolan, ingen höjdare hehe :)
Börjde med SV/SO, Vi hade vikarie och han skulle skriva på tavlan, då sa dom i min klass att om han skrev med den pennan så gick det inte att sudda men han trodde typ inte, så han skrev på tavlan efter en stund så skulle han sudda och det gick inte haha fail, sen så hämtade han vatten och suddade han bah: Jag ska lära mig lita på elever'' haha :)
Sen hade vi NO vi skulle göra ett experiment med ljus :P
Sen var det lunch och då var det någon konstig fisk men den gick att äta men god varen inte,
Sen hade vi rast en timme och vi drog till turken och köpte tuggummi :)
Sen hade vi Spanska, åhh så pinsamt våran spanska lärare pratar Italienska med mig eftersom jag är halv italienare för min pappa är ifrån Italien haha,
Sen hade vi idrott orgentering och då fick jag hostatack haha :)
Aja så har min dag varit och nej min hals har inte bättra sig :/

-Kram :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0