- Okej

Hejsan, ledsen för inget bloggande, men iaf min dag har varit sådär..
Först vaknade jag och fixade och sån, klockan tjugo i 9 så låste jag upp cykeln vi började klockan nio.
Jag fick inte upp låset för det hade frostat, sen fick jag upp den, klockan tickade.
Sen så hoppade min kedja NIIICE!
Så jag fick lite av panik, jag ringde till mamma och frågade om jag kunde ta hennes cykeln för hon var på jobbet hon åkte bil dit.
Så fick jag inte upp det låset heller,
Jag ringde till Julia och sa att hon skulle möta upp mig, så vi kom 15 försent ungefär :/
Sen hade vi typ Svenska, sen hade vi lunch och sen, eller först hade vi idrott, sen svenska sen lunch och sen Engelska, sen Spanska..
Sen slutade vi typ, sen var jag med Julia och typ nu har jag tittat på Andra avenyn jag laddade ner avsnitt, det är en asbra serie!!

:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0