- i'm not good enough


Hejhej, förlåt att jag inte har bloggat men idag har det varit en sån här dag när jag inte orkar något..
Först på skolan så hade vi specialidrott vi skulle dansa Zumba sjuktkul men jobbigt..
Sen ahde vi matte och sen engelskaprov, gick väll helt okej :) Imorn har vi också prov fast SO, eller länder och sånt :p
Har pluggat lite, pluggade igår också :)
Snart är det sportlov för mig, på måndag börjar sportlovet, ska a ett 7kt roligt sportlov, hoppas det iaf!
Redan planerat mitt sportlov med Julia haha :)

Kommentarer
Postat av: sanashaba'

Hoppas du får ett toppenlov! :D

2012-02-23 @ 20:58:04
URL: http://ssanashaba.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Nej jag säljer inte naglar pga att jag har inte tid. Jag har det mer som en hobby. Men jag tror att det ska finnas folk som säljer målade naglar på Tradera.

2012-02-23 @ 21:48:02
URL: http://lindasnagelblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0