- Take my breathe away.


Hejheejjjjjjj, vet ni vilken dag det är? Såklart ni vet, FREEEEEEEEEEEEEEEDAG :D
Gash vad veckan gick snabbt men snart är det Måndag igen, men ska vara glad att det är Fredag idag iaf :)
Idag slutade vi 11:15 trorja ;) Skiiiitniiice ju, vi hade bara två nationella prov sen slutade vi fast jag åt mat på skolan det var tacos, inte så gott ;p
Sen har jag kommit hem och tittat på glee sen dusch/bada jag i typ 1 timme, sen hade jag typ yoga haha, nej men jag sträckte på benen och aa :) Jag har sjukt lust att gå ut och springa, fett nice ;)
Men sen hittade jag en jätte söt sak i en låda ska visa sen :)
Ska snart åka till affären träffa mamma där, ska jag cykla eller åka buss?
Tror att jag cyklar? :)

Ha iaf en underbar Fredag och njut så länge det är Fredag !

Kommentarer
Postat av: Mickan - / My Life In My Words

Hoppas att du får en trevlig helg ! :D

2012-02-10 @ 18:15:04
URL: http://miickzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0