- You wanna be a loser like me!


Hejhej, har inte varit så aktiv idag för att jag har pluggat sönder, hoppas jag kommer få lite poäng på engelskaprovet imorn och sen på Fredag har vi SO prov, om europa och massa trök..
Skolan var väll inge speciell..
Åh shiiet vilken söt apa, någon reklam på tv att man ska rädda djuren sjukt söt apa ! ;*
Har spelat lite ''Draw something'' på iphonen, spelade med min brorsa, haha :)
Haha så kul, min brorsa körde med hand kompis så jag tittade på..
Jo spelet går ut på att man får tre engelska ord och ett väljer man och då ska man rita det sen skickar jag till min brorsa eller vilken som helst, då ska han gissa vad det är men boktäverna som kommer fram..
Men iaf han tog äggplanta och då ritade han ett ägg i en kruka hahahah,
LOL

XOXO


Kommentarer
Postat av: fanny jönsson

sv; Allt är på topp, själv ? :)

Nae blev ingen :)

2012-02-22 @ 20:11:32
URL: http://fanniiieee.blogg.se/
Postat av: Bella

Gud vad jobbigt, själv har man lov (a) borde också plugga egentligen men orkar inte haha!



sv: städat mest och varit i stallet! :D själv då?

2012-02-23 @ 15:08:11
URL: http://belliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0