- DRIVERU MED MIG ELLER'??????????

Hejhej,
Har haft en PISSDAG..
Börjar med att har fått skriva om inlägg två gånger -.-
Skolan skulle vi ha specialidrott så jag tog bussen till stan oså..
Sen när vi väntar 10 minuter på dansläraren så har hon feber..
Vi drar till stan och ingen affär har öppnat en ...
Sen klockan 11 drog vi till skolan, hann bara äta 2 pannkakor :(
Sen hade vi matte och det söög, sen hade vi Engelska och det söög..
Sen helt plötsligt kommer Danne in och säger att nästnästa fredag så ska vi köra fotboll mot andra skolor, tjejer mot tjejer och säkert massor av folk som står och glor,
MAN MÅSTE VARA MED -.-
JAG KOMMER DÖ AV PINSAMHET,

SÅ HAR MIN DAG SETT UT -.-''


Kommentarer
Postat av: -A

Sv: skriv en kommentar när du länkat mig, så gör jag likadant :)



Kram :) <3 - A'

2012-01-19 @ 16:30:04
URL: http://photobyaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0