- Miss my ridehome, lost my iphone..


(Söööta Jelena<33)
Hejhje...
Började med specialidrott ganska roligt men ganska svår dans :)
Sen matteprov, a-delen var enkel men b-delen var skiitsvår...
Sen hade vi engelskaförhör och det gick bra..
Sen när vi skulle dra så skulle jag åka buss med Ronja och då glömde hon sin iphone på skolan haha och då skulle jag och Julia låtsas att det hade varit snöstorm så vi tog snöihåret och allt.. Sen kom bussen och jag klev inte på för Ronja hade inte kommit.. Sen nästa buss klev jag på men Ronja kom inte så jag hade snö över hela mig i bussen..
Nu på Facebook så skrev hon att hon hann med bussen men hon klev på en annan bussstation haha fail...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0