- The summer is back! - I THINK


Ännu en bild ifrån Italien 2011.
Hejhej! Allt bra med er? Med mig är det bra iallafall. Idag så tittade vi på film på skolan, vi tittade på Baksmällan fast vi skulle titta på American pie men blev inge.. Tråkigt eftersom man har sett baksmällan 150 gånger typ. Men vi slutade då vid elva & frågade om jag kunde vara med Julia men hon orkade inte & hon skulle typ sova eller nåt för hon ska till Grekland imorn :P Men jag ska vara med Carro & Ronja snart fast vet inte vad vi ska göra men vi hittar väll på något :) Nu har värmen kommit tillbaka iallafall, runt 20 grader tror jag. Yeees imorn är det skolavslutning sen slutar det här skolåret yeeey, ska fira med en ben&jerrys imorn eller så köper jag nudlar haha! Synd att Julia ska åka till Grekland på skolavslutningen men vad ska man göra? :P Skulle ju åka till Italien men blev inge för min kusin skulle ha foderhäst men kanske ska åka lite senare i sommar får prata med Linnea lite. Ha en fortsatt bra dag! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0