- Det blir för mycket..


Hellu! Idag har jag varit i skolan, säger man i eller på? Haha saksamma :) Men jag var ''I'' skolan och första lektionen hade vi slöjd, jag håller på att göra en spegel men går inte så bra ;/ Men tur att man har Julia :), hon hjälper mig :) Sen hade vi matte och först skulle vi berätta om vårat sportlov, well vad har jag gjort? Jag har varit med Julia, varit på parkbadet, chilla, vart på stan.. Inte så mycket :)  Efter matten hade vi lunch, äcklig mat men sen såååå sen hade vi svenska, vad gjorde vi då? .... men vad gjorde vi? .... Juuustja, vi läste hehe, hade typ läslogg :) Sen slutade vi.. Men jag bestämde mig för att inte svära i skolan idag, eller bara säga fan och shit haha.. Gick inte bra alls :( Men ska göra det imorn, då ska jag bara vara snäll sörru :)
Haha, nu ska jag snart göra 3 matteläxor :////.. Pallar seriöst inte men måste man så måste man.. Hoppas ni har haft en braaa dag..
XOXO


Kommentarer
Postat av: Sonia :)

Sv: Tack det samma! :) Min dag har varit bra! Hur har din varit? :)

Nja, här har det inte hänt något speciellt :) Själv då? :)

2012-03-05 @ 18:56:46
URL: http://soniaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0