- The Walking Dead


Någon dag gammal bild.
Hellu däär alla söta bäär, driiver :) Heheh, skolan var väll tråkigt som vanligt lol, först hade vi idrott fast det var faktiskt ganska roligt idag. Man skulle först typ vara olika lag och springa vid olika stationer osv osv, jag var med 2 killar i min klass & Julia :) Sen körde vi handboll. Eftersom vi hade fairplay idag och jag inte var med så stannade jag på skolan och då hade vi 2 mattelektioner men låg lite efter så den blev bra. Men vi hade Spanska också, skratta typ hela lektionen hehe :) Så har min dag varit, ganska bra ändå? :)  Imorn har vi specialidrott så det blir roligt. Nu blire en serie som heter the walking dead, kom ut ett nytt avsnitt så ska kolla på det.. Puss & Kram syns någon dag, hihih :*


Kommentarer
Postat av: Linnea

SV; Ja det är jätte fint väder hus mig sj? :)

2012-03-14 @ 15:24:52
URL: http://beeyoourself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0