- I can see the pain in your eyes - Del 3

Vi tittade in i varandras ögon länge, sen ringde hennes mobil,
- Jag måste nog hem, syns imorgon?
-Ja, visst sa han och gav mig en kram,


 
Nästa morgon.

Andrès perspektiv:
 Jag vaknade av ett sms, jag tog upp mobilen och läste ''Veronica'' jag suckade lågt och klickade på smset.
''Andrè kan du hämta mig? <3'' 
Jag svarade ''Visst :) ''
Jag satte mig upp i sängen och stirrade på min mobil, jag tog den i handen och gick ner till köket.
-Godmorgon gubben,
-Godmorgon
-Jag måste till jobbet, ta en macka okej?
-Ja,
-Kom inte försent idag, puss
-Jaja, hejdå
Jag tog en macka och sen borstade jag tänderna, klädde på mig och stack,
Jag tog min bil för jag hade fått den av min pappa när jag fyllde år förra året.
Jag körde till Veronica.
-Hej sa hon glatt och pussade mig på kinden.
-Hej svarade jag
-Trött?
-Hehe ja.
-Kan vi göra något efter skolan typ bowla eller nåt?
-Ehm, jag vet inte
-Okej bra jag ringer några kompisar.
-Jaha, okej
När vi var framme vid skolan gick vi ut ur bilen och till lektionen direkt.
Jag la märke till Selin direkt.
-Men hej
-Hejhej..
-ALLA TYSTA NU!
Jag tog upp min mattebok och började jobba..
Efter matten vare lunch..
Jag satte mig med Selin..
-Selin ska vi hitta på något sen?
-Ehm, javisst..
-Möt mig vid bion klockan 19:00
-Okej sa hon och log,
-Jag måste dra nu vi ses
-Aa, okej

Selins perspektiv:
Efter lunchen gick jag till min nästa lektion och så fortsatte dagen med dåliga kommentarer.
När jag kom hem fixade jag mig inför bion, sen blev klockan 18:50 då gick jag till bion.
Han hade inte kommit så jag satte mig på en sten och väntade.
Ytterliga 10 minuter och han var inte här, jag väntade 10 minuter till sen stack jag hem.
Kul att bli dissad jag visste det, vem kunde inte ana det..
Jag gick hem och somnade typ direkt.
 NÄSTA DAG:
Jag vaknade fixade mig och drog till skolan, jag tog med min dagbok som jag brukar skriva i.
Första lektionen så vare Svenska, jag såg Andrè sätta sig och mimade förlåt..
Efter lektionen så gick jag till mitt skåp och såg Andrè komma imot mig, jag vände mig imot han.
-Förlåt snälla jag hade glömt att jag skulle bowla med...
-Med vem? Med Veronica, det är lungt jag är van..
-Men snälla asså jag lovar..
-Lova mig inget okej?
Jag drog ut mina saker och då ramlade min dagbok, jag skulle precis ta den men Kevin sparkade på den så den gled framåt,
Han tog upp den och öppnade den.
- Men ser man på, får man ta en titt i den?
-Släpp den..
-Not a change, vad står det? få se här '' Käre dagbok, jag tror jag är kär, jag menar jag har aldrig känt så här förr, det är Andrè, han får mig lee och jag blir galen, vad ska jag göra?''
-SNÄLLA SLÄPP DEN
Andrè tittade på mig..
Kevin fortsatte.. '' Andrè är i min hjärna hela tiden, jag vet inte men det känns som han gillar mig? Men det måste vara falskt, jag menar ..?
HJÄLP MIG, DOM TAR DÖR PÅ MIG''
-Men Selin, tar vi död på dig, så farligt äre väll inte?
Alla runt om skrattade, jag gick fram till Kevin ryckte tag i dagboken och sprang, jag sprang allt vad jag orkade, jag sprang in i en skog sen stannade jag vid en sten, jag satte mig, jag grät ut alla känslor, efter ett tag så hörde jag en kvist brytas, jag tittade dit och andrè stog där,
-Selin?
Jag tittade bara ner mot marken, han gick fram till mig och kramade mig,
-Det är lungt, jag förstår..


Okej vad tyckte ni ? :)
Asså den kanske är lite konstig men kommentera vad ni tycker ;)


Kommentarer
Postat av: Mickan / My Life In My Words

Bra skrivet ! :) Du har bra fantasi :)

2011-11-13 @ 22:16:36
URL: http://miickzz.blogg.se/
Postat av: Mickan / My Life In My Words

:D

2011-11-13 @ 22:27:21
URL: http://miickzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0