- I can see the pain in your eyes - Del 2

Han Andrè, han är så söt och snygg, och han verkar snäll, men han verkar gilla mig..
Nej, mig ingen gillar mig, sluta inbilla mig..
Jag gick en bit och såg Kevin, igen...




Jag la snabbt undan böckerna i skåpet men det var försent, Kevin kom fram, puttade in mig i skåpet,
-SLÄPP MIG
-Men gör det ont lilla du?
Han tänkte slå mig men då kom Andrè,
-VAFAN HÅLLER DU PÅ MED, ÄR DU DUM I HUVUDET JÄVLA IDIOT, Skrek andrè framför Kevin..
-Vafan vill du bögjävel sa kevin och gick därifrån,
-Selin, gick det bra?
Jag kunde inte stå kvar att låtsas att allt var bra, allt var piss, AALLT, jag tittade på han, i hans vackra ögon, sen vände jag mig om och sprang iväg med tårar nerför kinderna..
Vad har jag gjort, jag skulle inte sprunigt ifrån, jag kunde iaf säga tack,
Jag vände mig om och gick tillbaka, men då såg jag Andrè kyssa henne, han kysste Veronica...
Jag sprang hem, när jag kom hem la jag mig i sängen och grät..
Sen blev allt svart och jag somnade.
Efter 2 timmar vaknade jag, jag kände mig hungrig så jag gick ner till köket..
-Mamma vad blir det för mat.
-Du får äta soppa, du får göra i ordning själv!
-Ja,
Jag tog istället en macka och smaskade i mig den, men jag var fortfarande tom i magen så jag tog ett äpple, jag gick upp till mitt rum och satte på datorn, jag loggade in på Twitter och jag hade en ny följare, det var Andrè, hur kunde han hitta mig?
Jag stängde av datorn och gick ut från mitt rum, satte på mig mina skor och min kofta och gick ut..
Det hade börjat blivit lite mörkt, jag fortsatte att gå en bit,
Jag skulle gå över vägen med då kom en buss, jag stannade och väntade tills bussen skulle åka igen..
Nä dom öppnade dörrarna på bussen klev Andrè ut......
Han såg mig, fan
Han gick fram till mig..
-Hej Selin
-Hej sa jag lågt..
-Vad gör du ute så här sent?
-Jag tar bara lite luft..
-Okej, går det bra om jag går med dig jag skulle också behöva lite luft?
-Aa..
Vi började gå, och han frågade..
-Jo förlåt om jag frågar, men Kevin, varför är han sådär mot dig?
-Ehm, antar att jag inte har svaret på frågan...
-Sry
-Nejdå, det är lungt..
-Så, hur länge har du gått på den där skolan?
-Ehm, 2 år kanske...
-Okej.. Vad fin du var idag, eller du är ju det nu också, eller ..
-Hehe, tack så mycket,
H-han sa att jag var fin!?
Han tycker jag är fin? han kan inte mena allvar..

Andrè perspektiv:
Fyfan jag har skämt ut mig totalt...
Men jag kunde inte hålla det inom mig, hon är den vackraste jag har sett, hennes leénde, hennes ögon, hela hon, hon är underbar!
Men Veronica, veronica säger dumma saker om henne...
Att hon är ett äckel t ex och att man ska inte lita på henne..
Plötsligt sa hon..
-Jag måste gå nu trorja..
-Va, jaha okej men vi syns imorgon?
-Aa, sa hon och började gå..
-Selin vänta,
Hon stannade och vände sig om, jag gick fram till henne såg in i hennes ögon, böjde mig fram och gav henne en kram,
Hon var så söt,
-Hejdå
-Hejdå sa hon

Selin perspektiv:
Han är underbar..
Han kramade mig, jag kan inte fatta...
åhh, tänk om han gillar mig.. Asså jag gillar ju han,
Jag gick hem sista biten med lèende på läpparna..
När jag kom hem så åt jag lite soppa, sen borstade jag tänderna, la mig i sängen och somnade med lèende på läpparna..

NÄSTA MORGON:
Jag vaknade klockan 8:20, jag tittade på klockan, shiiiiiit
Jag har börjat för 5 minuter sen,
Jag sprang ner gjorde i ordning mig och stack, när jag var framme var klockan 9:05
Shiiiit,
Jag gick in i klassrummet då såg jag Andrè också springa i korridoren
-Försenad sa han?
-Hehe, aa
Vi gick in i klassrummet samtidigt,
-Nemen nu är ni sena, inte bra start på ett nytt skolår, nu blir det 50 minuter kvarsittning..
- Lärarn, var berädd, Selin måste ha tid att ''fixa'' sig för Andrè
Alla skrattade, Andrè tittade på mig och suckade..
Vi hade SO demokrati..
Jag satt brevid Andrè, jag smygtittade på honom, han tittade på mig, våra ögon möttes, jag vände mig snabbt och vart helt röd i ansiktet..
LUUUUUNCH
Nu var det lunch, jag gick sakta till matsalen och satte mig vid mitt ensamma bord, Andrè kom fram till mig.
-Får jag sitta här?
-Men dom då?
-Ähh, dom slipper mig nu ;)
Vi pratade lite om skolan och sånt,
-Jag måste gå nu sa jag
-Jaha, okej, antar att vi syns nästa lektion?
-aa
Jag gick och Veronica kom fram till mig..
-Du ska fan eller tro att han gillar dig, han är min pojkvän låt han vara ditt äckel, tror du han vill ha en som dig äckelunge, ingen vill ha dig och ingen kommer vilja ha dig!
Jag fick genast tårar och sprang in på toaletten..
-SKA DU BÖRJA GRÅTA, SYYND skrek hon så alla hörde, då vart jag ännu ledsnare,
Jag öppnade dörren på toan och låste in mig, tårarna rann,
Efter en stund gick jag ut och då var det lektion men jag orkade inte med alla blickar så jag gick ut,
Jag gick runt, sen hade vi slutat, jag gick tillbaka till skolan eftersom jag hade kvarsittning,
Jag mötte Andrè i klassrummet, han blev genast gladare,
-Hej, sätt dig här sa han
-Tack, vi hade riktigt roligt på kvarsittningen, vi skrattade mycket och våra ögon möttes lite då och då,
-Så, Selin vill du göra något sen ?
-Jag, jag menar a visst..

Andrès perspektiv
 Jag ska ut med Selin idag..
Vi ska äta mat och titta på film, hoppas det blir kul, men det blir det alltid med henne,
Varför ska alla vara så taskiga mot henne?
Hon har inte ens gjort något, jag hatar när dom får henne gråta,
Vi gick direkt hem till mig och tittade på film,
Vi tittade på en skräckfilm för både vi gillar det..
-Så sa jag-Aa?
-Vad sa Veronica till dig?
-Va, nej hon sa inget
Hon verkade nervös
-Säkert`?
-Jadå,
Vi tittade in i varandras ögon länge, sen ringde hennes mobil,
- Jag måste nog hem, syns imorgon?
-Ja, visst sa han och gav mig en kram,


Vad tyckte ni om del 2, försöker komma in i novellen så mycket som möjligt :)




Kommentarer
Postat av: Linda - http://www.LindaLe.webblogg.se

GRYMASTE NOVELLEN!

2011-10-10 @ 20:56:06
Postat av: Canan zanyar <3

Sjuukt bra ju ! :D

2011-10-10 @ 22:15:40
URL: http://darinandjustin.blogg.se/
Postat av: ida- mitt liv i meningar

haha man kunde ju fan tro att det var sant, jag trodde det ett tag, har du tänkt att bli författare? :-)

2011-10-11 @ 22:37:47
URL: http://tommila.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0