- Gävle ♥


Hellu! Har nyss tittat på ''God Bless America'' jättebra film faktiskt, handlade om att dom dödade alla dom hatade typ haha.

Jag kom hem vid 4 tiden ifrån Lofsdalen. Vi åkte bil i 4 timmar & lyssnade på en hörskiva i bilen som heter ''Eko från förr'' min kusins & den är bra. Sen stannade vi & åt också. Min kusin hängde med till Gävle men hon åker tillbaka på Söndag. Vi gick iaf till min pappa när vi kom hem & sen åt vi tacos & tittade på bb-avsnitt jag har missat. Imorn ska vi till stan, jag, Linnea & Carro. Julia skulle med men hon var hos sin pappa så blir bara vi tre då. Jag måste köpa ett par byxor, örhängen, ring & svart nagellack. Nu ska vi iaf sova så vi kan vakna imorn haha.. Puss & Hej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0