- I feel pretty but unpretty


Hellu! Jag kom hem vid typ 3 tiden trorja, tittade inte på klockan när jag var hemma. Skolan var seg & tråkig. Började med engelska det var ganska roligt sen hade vi matte i 2 timmar dryyygt.. Somna typ :P Sen hade vi svenska & vi skulle egentligen gå till biblioteket men det var stängt så vi fortsatte jobba med typ ''sagor''. Sen när jag kom hem så åt jag lite ''mellanmål'' sen så letade jag efter en bok & sen satte jag upp kläder på väggen, haha kläder ifrån en tidning kanske kommer bild senare :)  


Kommentarer
Postat av: Hamiza<3

sv: Allt är bra här också ;) Tack så mycket, du har också en söt blogg!

japp, jag har haft en bra start på veckan. Durå?<3 Kram!

2012-04-17 @ 17:35:03
URL: http://hamizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0