- Min helg!



Hejsan!! Så jag vet att jag inte har bloggat sen torsdags men har inte haft tid typ. Fredagen i skolan behöver jag inte berätta men Julia sov hos mig på Fredag till Lördag, vi tittade på film & åt godis med läsk och hade det nice, sen nästa dag vaknade JAG av att min brorsa och hans kompis hällde vatten på mig.. Så blev en lite dusch typ haha. Sen på Lördagen sov jag hos Julia, och vi var själva till 3 i natt för Julias mamma jobbade & hennes syrra var med någon kompis trorja. Men vi körde en lek, vi skrev massa saker som t ex drick 5 glas vatten på en lapp. Sen skrev vi olika lappar och vi tog bara någon lapp & sen skulle man göra det på en minut, ganska svårt men kul. Sen hade vi ''fest'' jag & Julia bara då haha.. Nej men vi dansade osåå.. :) Så min helg har varit bra & idag så köpte vi sånna här callipo shorts & pantade burkar fast pengarna ifrån burkarna sparade vi ju.. Nu ska jag äta & sen kanske titta på New Girl :) Puuuuuuss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0