- Påskmarknad ♥

En bild på min kusins hund Heico, fast är gammal trorja.
Jag kan väll börja med att vi gick upp klockan ÅTTA! Var gryyymt trött. Vi gick upp & fixade oss osv.. Sen åkte vi in till Lofsdalen & gick ner vid påskmarknaden & fixade boden & la dit kakor, eftersom vi skulle sälja kakor. Vi sålde chokladbollar, rulltårta, kärleksmums, trekantskakor, sockerkaka & hemgjorda smörknivar. Och det gick faktiskt bra, vi sålde slut allt förutom smörknivarna, men min kusins kompisar sålde med oss. Dom heter Elin & Signe. Men det var så jääävla kallt, vi stog där & frös fast ibland gick vi in på '' trapper '' man äter mat där. Jag köpte bara godis och någon slags konstig mat. Vi fick ihop totalt runt 1200 kanske. Vi fick iaf 300 kr var. Det var roligt men kalt. Sen när vi kom hem så åt vi grillad lamm & potatis osv.. Nu ska jag sluta här & vi ses senare kanske.. Eller ''ses''
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0