- The sun is here!


Hejsan hejsan! Idag har jag varit i skolan som ni säkert fattar haha. Skolan var väll okej? Ganska lång dag. Vi hade följande ämnen: Först idrott, matte, Spanska, Svenska och sist bild så det blev en ganska lång dag :P Men sen när jag kom hem så bakade jag chokladbollar & det kommer bilder sen! Sen så smsa Carro mig och frågade om vi kunde vara, och jag ahde ju inget för mig så vi knäppte kort som kommer sen :) Sen stack hon för hon skulle till tandläkaren. Vill att det ska vara som förr när jag Julia & Carro & Felicia var med varandra fast Felicia inte så jätte mycket hemma. Men jag, Carro & Julia. Saknar det! ♥


Kommentarer
Postat av: carro ♥

Mee 2! Vi får ändra på det, så vi nästan alltid är med varann för vi har ju så kul haha :* ♥

2012-04-25 @ 19:24:39
URL: http://ccarrobrunzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0