- Första skoldagen i år, 2012



Hejhej!
Idag var det skola, eller vi kan börja med att jag gick och la mig klockan 22:00, sov till klockan 00:21 ungefär, sen var jag vaken från det till klockan 6 på morgonen, fatta vad tråkigt jag hade, försökte sova med gick inte, när jag blundade såg jag en arg tjej titta på mig haha, för varje litet ljus så rycker jag till, helt sjukt hah.
Men på morgonen var jag faktiskt inge trött alls.
Ni vill inte veta om vädret.
IIIIISKALLLT UTE..
Skolan började med Engelsk, först pratade vi lite sen lyssnade vi på någon engelska sak. Sen vare rast, sen hade vi matte i 2 timmar fatta vad dryygt. Jag gjorde 16 tal haha. Men det var ganska bra för det var sjukt mycket på ett tal.
Sen lunch blev kebabgryta.
Sen hade vi mentortid vi skulle rita en namnskylt för vi skulle få en ny SV/SO lärare som heter Sofia. Juste vi bytte platser jag sitter brevid Julia haha..
Sen när hon kom skulle vi berätta om oss själva och skriva ett brev till henne om oss..

Nu ska jag iaf titta på Kyle XY och dricka lite varm oboy.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0