- I will make you stay!


Hejsan där hemma :)
Allt bra? Själv äre okej..
Skolan var trååkig... Först hade vi slöjd i 2 och en halv timme, vi hade prov direkt eller om man skulle få körkort haha till maskinerna haha.. Sen hade vi matte trååkigt som fan.
Jag pluggade till provet mest ;)
Sen lunch äckligt...
Sen hade vi svenska, vi skriver berättelse..
Skräck alltså, Jag skriver om en ett gift par som heter Spencer och Mike och deras kompis par Kyle & Jessie..
Sen har Spencers syster Paige varit försvunnen i ett år, och dom ska ut och campa sen går däcken sönder för någon hade lagt taggtråd på vägen.. 
Ungefär dit har jag kommit :)
Ska nog duscha snart för jag fryser :P
Puss :*  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0