- Igår, Idag

Men hejj ;)
Igår gick vi faktikst och köpte cola och godis, men på hemvägen så hände något..
Vi gick såhär, jag Mattias och David, sen vare ju skog, men helt plötsligt lät det som en hund kom fram ifrån skogen, men det var en människa med grön mask som skrek åt oss, haha vet ni vem det var?
Min pappa, haha hur orkar han, haha ganska läskigt för det var mörkt ute, hehe.
Idag har jag inte gjort något speciellt, kusinen drog hem till lofsdalen :(
Men även i förrgår fick jag 4 julklappar.
Det var hårmos och en till kräm till håret, det var ansiktsmask och massa snoddar och klämmor :)
Precis vad jag behöver, men på Tisdag börjar TYVÄRR skolan :(
Ha det bra :*


(Jag och kusinen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0