- MIN DRÖM ;O



HAHA, imorse när jag loggade in på fb så skrev jag med Linda..
Och samtidigt så skrev vi. '' Drömde värsta drömmen'' ''Drömde en ganska konstig dröm inatt''
HAHA helt sjukt..
Vi hade typ samma dröm också det som är sjukt..
Jag drömde om att jag och Julia drog till stockholm och då hälsade vi på Mia, och då jag gick in till Linda ''dom bodde grannar i drömmen'' Så hon låg och bada, sen så skulle alla vi spela ishockey :O
Då spelade vi men sen ville inte jag vara med mer, så jag tog av min hjälm men då kom Natti from hell (bloggare) och satte upp halv mitt hår och halv var nersläppt hah. Sen skulle Julia & Linda & Mia byta om och då hittade jag inte dom så jag tänkte dra till Gävle med bussem HAHAHA..
Konstigaste drömmen..
Linda hon drömde att hon kom till Gävle OSV.


Kommentarer
Postat av: Linda - http://LindaLe.webblogg.se ♥

HAHAHAHA <3

2012-01-18 @ 16:39:45
URL: http://lindale.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0