- Bitch Can See

WEHEARTIT
Hejsan! Allt bra med er? Med mig är det bra, har ju inte bloggat för hade inte tid men jag har varit med Julia & vi har gjort allt möjligt. Men vi har varit ute och cyklat och ja inte något speciellt. På Fredag är det ju midsommar, planer inför midsommaren? Själv ska jag åka till bovik med Julia, mamma, mormor osv osv.. Ska ta med badkläder där så kan vi bada där. Har nyss tittat på PrettyLittleLiars avsnitt från säsong tre avsnitt tre men nu ska jag nog ladda ner någon film och fortsätta dunka believe! :)

Kommentarer
Postat av: Alice

sv; Tack desamma allt är bra :) Älskar också PLL btw ;D<3

2012-06-21 @ 13:54:41
URL: http://missmeat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0