- NEED SUMMER NOW


Godtypmorgon? Vaknade klockan ett & då klädde jag på mig och leta efter min borste men hittade den inte :(
Hehe, idag är det en tråkigt typisk svensk dag, fult väder såklart. Sommarlov inte höstlov right? Orkar inte med det här pissvädret, inge kul att vakna upp till det här skitvädret.. Min brorsa ska åka till Italien på Måndag & där är det ju varmt fyfan vad avis man är. Annars vet jag inte vad jag ska göra idag, hade planer men nu har dom ändrats så får väll hitta på något annat. Ska hem till mamma idag & ska försöka få tag på Carro men hon har ju sin mobil på lagning trorja, ville höra med henne om hon ville dra på bio med mig & Julia på Onsdag. Kanske Ronja också kan följa med om vi får tag på henne då haha. Vad ska ni hitta på idag då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0