- Hate this shiiit


Hellu! Kom hem för typ 1 timme sen eller typ 40 minuter sen. Är förskyld som in helvete, åhh hatar att vara förskyld & inte så mysigt om man går runt och snorar. Med dagen började med Nationella prov i matte gick väll okej trorja, sen hade vi engelskaredovisning pinsamt men kul. Vi fick även beröm av lärarna, jag tror att det var som ett muntligt prov eller något. Men sen slutade vi, så vi hade bara två lektioner fast vi hade 2 timmars rast :P Haha så tråkigt jag har, nu märkte jag att jag lyssnar på ''the chipmunks version av Ai se eu te pego.. Heheh. Imorn är det ju fair play för det flesta men inte för mig, jag stannar kvar på skolan. Så bara jag & Julia stannar på skolan & dom andra som inte är med på fair play åker väll och tittar? Men jag är förskyld oså, så jag orkar inte åka med.

Men har ni haft en bra dag då? Jag ska nu titta på 90210 trorja, jag har bara 2 avsnitt kvar buuhuuu... Men ska väll göra lite te till eftersom jag har ont i halsen också.. Stackars mig :(
XOXO - JULIA


Kommentarer
Postat av: SARAH

Min systemkamera är på lagning, och det är den jag tar bilder med så just nu blir det nästan bara we<3it bilder eller gamla. Men så fort den kommer tillbaka blir det mer bilder på mig! :)



Okej, hoppas du mår bättre snart!

2012-03-29 @ 15:20:07
URL: http://sarahmadelene.blogg.se/
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv: jodå det är bra, själv? :)

2012-03-29 @ 16:09:59
URL: http://tjejenida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0