- Hemma ifrån en rolig dag på stan!


Hejhej, idag har jag varit på stan typ hela dagen, så vi gick ner till stan och provade massor av kläder & vi hade det roligt. Målade mina naglar lila och satte på min lila converse för Justins skull hihi :D Men jag hittade en skitsnygg tröja, jag provade den och den passade, skanog köpa den sen :) Sen såg vi min pappa på stan så han bila oss till strömmvallen för Julias mammas killkompis skulle hämta henne där för dom skulle till valbo men jag åkte hem sen. Och nu är jag hör och drogar mina öron med Justin musik haha, ska snart äta räkmacka :) Hoppas ni har haft en rolig dag :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Häärrmis! hihi ;* <3

2012-03-02 @ 12:06:14
URL: http://byjulja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0