- Måndag


Hellu där alla söta och söta :) Idag har jag varit i skolan som vanligt.. Först hade vi slöjd fast det var ganska roligt idag :) Blev klar med min ram men nu ska jag göra bokstäver till ramen och skära glas, för er som inte vet så håller jag på med en spegel :) Men sen blev det matte och svenska sist.. Sen kom jag hem och fota lite saker.. Ikväll är det ju big brother och är sur för att Hannah W lämnade själv bb fast Rodney kom in.. Men om Hannah lämnade kommer det inte bli något roligt i huset :p Men får väll stå ut haha. Annars har inget speciellt hänt i min värld ;) Ska nog titta på Elsas värld har missat några avsnitt såå :)

Kommentarer
Postat av: C O R N E L I A

Det är roligt med slöjd, hoppas ramen blir bra :D



SV: JA allt är bara bra, hur är det själv?

2012-03-12 @ 16:49:48
URL: http://alltidcornelia.blogg.se/
Postat av: Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

sv; tusen tack :D japp allt bra här :)

bloglovinbyte?

kram

2012-03-12 @ 16:59:13
URL: http://emmamattssontecknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0