- Min helg


En bild på mig & Julia från Lördags och jag ser drogad ut haha... Men ahr inte bloggat något för har inte orkat och har inte suttit så mycket vid datorn i helgen. Men jag ska ändå berätta om min helg om ni orkar läsa.

FREDAG: Jag gick till skolan, väldigt tråkig dag och när vi hade lunchrast så sprang jag in i ett träd, inte kul. Jag jagade Carro och jag tittade på henne sen när jag vände mig så sprang jag rakt in i ett träd, haha vad vi skratta. Vi hade också spanska förhör och det gick väll bra. Sen så sov Julia hos mig och vi tittade på serier, vi köpte ocksåå godis. Först ett avsnitt av gossip girl fast jag har sett klart på den säsongen och den 90210 fast Julia har sett klart på den säsongen så vi körde varannan.

LÖRDAG: Jag och Julia vaknade vid tolv typ, vi fixade oss och drog ner på stan, vi gick med våra BEN ner till stan och vi tittade runt och jag hittade en tröja på Ginatricot som kommer upp sen, vi provade också shorts och haha ni vill inte veta hur dom såg ut hahah.. Sen gick vi in på bikbok och då hittade jag en till tröja fas köpte inte den för pengarna jag hade kvar på stan räckte inte men får köpa den någon annan dag. Sen på kvällen vid halv nio gick vi på bio & filmen heter ''This Means War'' bra film faktiskt. Sen hade vi lite ''fest'' hos Julia fast bara jag & Julia var bjuden hahah.. Sen tittade vi på Titanic fast vi har redan sett den men vi ville se den igen. Sen sov vi! Vi somnade vid 2.

SÖNDAG: Vi vaknade vid 2 :/ och direkt så ställde vi om klockan eftersom det är sommartid så en timme fram. Sen hittade vi ingen fruktost så Julia mamma gav oss pengar så vi åt på max & jag blev asmätt. Sen drog vi till Willys och köpte mjölk och stektkyckling till hennnes mamma. Sen så tittade vi klart på Titanic och sen drog jag hem. Jag duschade och nu sitter jag här!
Så min helg har varit bra & roligt. Hur har eran helg varit? :)


Kommentarer
Postat av: Mickaela ~

UNDERBAR BLOGG ! Supeer! :D

2012-03-25 @ 19:59:58
URL: http://mickxzsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0