- A great day!


En veckas gammal bild, verkar som jag hade tråkigt? Men hej iallafall! Idag har det varit en bra dag faktiskt. Började med innebandyturnering och det var väll sådär? Vissa matcher var roligare en vissa andra. Så vi vann inte men det gick väll ändå bra :) Eftersom idrotts tiden tog över typ hela no lektionen så hann vi inte göra så mycket på no. Sen hade vi spanska & sen Svenska. På svenskan så skulle vi träna inför muntligt nationella prov. Vi ska typ redovisa för 4-5 personer om ett intresse & jag valde foto. Man ska redovisa ungefär 2-3 minuter. Sen hade vi bild och efter bilden var jag, Julia & Carro ute och fota & vi hade så jävla kul. Vi skrattade massor och knäppte roliga bilder som kommer upp senare. Vi körde även '' Jag har aldrig '' orkar inte förklara haha :) Hur har eran dag varit? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0