- Mina dagar


Hejsan bloggen! Hoppas allt är bra med er för det är det med mig. Jag har inte bloggat för jag har varit upptagen med allt och annat. Jag har varit med Julia en hel del. Idag var vi lediga från skolan eftersom det är en röddag eller något åt det hållet, och samma imorn. Idag har jag inte gjort så mycke bara vart med Julia osåå.. Ja har även godisförbud som går åt helvete haha. Försöker faktiskt jag tänker börja imorn för idag kunde jag inte så imot  heheheheh. Men ska iallafall skärpa mig. Ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: QuackPack - En blogg, tre brudar

Hej, vi har skapat en ny blogg, och vill få tillbaka alla läsare vi hade förut, skulle vara jätta gulligt om du ville sprida den osv, kram!

2012-05-18 @ 00:57:36
URL: http://quackpack.blogg.se/
Postat av: Hanna

åh så fin blogg! :)

2012-05-19 @ 16:37:00
URL: http://hannaag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0