- Monday, CHECK


Bildbrist!
Hejsan! Jag vet att jag inte har bloggat ett skit men har inte orkat oså. Samma bort förklaringar som vanligt. Nej men det är ju så fint väder så klart man inte vill sitta vid datorn hela tiden. Men ja jag har gjort mycket senaste tiden, haha låter som jag inte har bloggat på typ ett år eller nåt? Men jag har bla varit med Julia och vet faktiskt inte vad vi har gjort men kan väll säga att på Fredag åker jag till kolmården med klassen. Någon som har varit där?
En fråga till er som har, har kolmården några karuseller förutom tekopparna? haha


Kommentarer
Postat av: carro brunzell -

Ja det har dom, tror jag? <3 annars kan man åka linbana i luften över hela kolmården :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0