- Torsdag


Gammal bild & jag har inga nya bilder. Men Hej iallafall, jo ni vet ju varför jag inte har bloggat något men idag har det inte hänt något speciellt men imorn åker vi till kolmården så blir inge big brother för mig i kväll eftersom jag måste upp halv fem ungefär och vi ska vara på skolan halv sju så blir ju lite jobbigt men jag kommer nog somna på bussen. Tyvärr kommer jag inte ha någon kamera så inga bilder, sryy. Men jag kommer ju berätta om allting :) Nu ska jag blogga lite mer och sen vet jag inte? :) * SLARVINLÄGG*


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken häftig bild att regndroppana verkligen syns liksom! Verkligen bra :D

Gud vad kul med kolmården, jag var där på klassresa med min klass i 3:an, det var väldigt kul! Fast då åkte jag tåg.

Kolmården är rätt spännande faktiskt, speciellt delfinerna, hihi <3 Vad är ditt favoritdjur på kolmården? :)

SV: Oki :)

Kraam <3

2012-06-01 @ 17:53:46
URL: http://presentl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0