- Svar på Frågestunden!

sussi

hur länge har du bloggat,
va bloggar du helst om =)

SVAR: Jag har bloggat på den här bloggen sen Oktober tydligen, men jag har haft flera bloggar :)
Jag bloggar helst om mig själv hah, Justin, musik, mode osv :)



Josefin:
När började du blogga och varför?
Hur gammal är du?/när fyller du år?
Favoritfärg?
Favoritlåt?
Favorit artist / din idol ?
 
SVAR: Jag började blogga helt ganska länge sedan, ja jag ville ha som en dagbok eller vad man ska säga, men jag tycker det skulle vara kul med en blogg :)
Jag är 12 år och jag fyller år 7 mars :)
Min favoritfärg är blå & lila
Min favoritlåt, shiiet jag har så många, en av dom är mistletoe, stero hearts, liar liar m.m
Min favorit artist är Justin bieber men jag gillar också André Zuniga :)

Lova Schmidt:*:
1: kan du fixa en header åt mig? jag suger på sånt ;)
2: vad är jag för dig? <3
3: hur kommer du se ut på måndag? :*
haha :*<3

SVAR: 1, Tyvärr jag gör inte headers :)
2, Du är en väldigt snäll kompis och rolig puss :*
3, Kommer väll ha plattat hår och jeans och någon tröja haha :*


Moa:
1.Har du någon gång gjort nånting pinsamt framför den du gillar?
2.Är du kär i någon just nu?
3.Vad har du för sorts mobil?

SVAR: 1. Det har jag säkert :)
          2. Nej, bara kändiskär haha :)
          3. Jag har en Xperia mini med tangentbord :) 

...:
Hur länge har du bloggat? Och vad var namnet på bloggen?

SVAR: Jag har bloggat mycker på olika bloggar.. Menar du namnet på min gamla blogg, den heter/hette www.twogirlsonestory.blogg.se :)


mahdis:
om du får ett barn vad kommer du döpa det till?
vad går din drömresa till?

SVAR: Haha svårt att säga, men jag gillar namnet Alicia :)
         Min drömresa går nog till Japan eller USA :)

carrobrunzell :* :
Om inte du skulle heta Julia, vad skulle du vilka heta då?
Vilka bloggar följer du?

SVAR: Jag skulle vilja heta Avery haha :)
Jag följer för många bloggar :D

Mickan / My Life In My Words
Okej, vad vill du bli när du blir stor ? :P
Jag menar, vad vill du jobba med sen ?
Och varför vill du jobba med det ?

SVAR: Hm... Jag skulle vilja bli skådespelare eller hålla på med smink eller fixa kändisar haha mycket att välja på, men även skulle jag vilja hålla på med mode..
Jag vet inte känner att det verkar kul :)

Juliaa - http://byjulja.blogg.se :

Vart skulle du villja bo ? <3

SVAR: Inte i Gävle iaf :)

Linda - http://www.LindaLes.webblogg.se :

1. Älskar du mig? xd
2. Varför valde du att börja blogga?
3. Hur länge har du gillat justin & André?
4. Cola/Fanta?

SVAR:
1. Såklart!
2. Haha verkar roligt och kände för det osv :)
3. Justin har jag gillar några år och Andrè gillade jag lite före idol eftersom han sjöng baby i en buss haha :*
4. Cola


 



Så vad tyckte ni ? :*

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0