- Skridskor


(Oseriös bild)
Hejsan sötisar,
Nu sitter jag här på min vita stol och ska snart titta på film..
Skolan har varit ganska seeg..
Började med sv/so, vi hade sv.
Man skulle göra stafettskrivning, det går ut på att, jag med 3 andra, om t ex jag börjar och skriver..
En häst åt gräs, sen ska man vika papperet och den andra ska fortsätta och ja..
Sen vare NO fett skum sak vi skulle göra :P
Sen Spanska, spanskaförhör som jag inte visste för vi brukar ha det på Onsdagar :P
Sen idrott, skridskor.. Jag hade inge så jag och Julia letade där men hitta inga och då fick vi gå en promenad fast vi stack till turken och köpte lite godis :)
Sen kom jag hem hit :)


Kommentarer
Postat av: Lina S

Söt bild!

2011-11-16 @ 08:50:00
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0