- Kolmården + Helg


Men hejsan! I fredags så var jag ju i kolmården. Började väll med att jag gick upp klockan halv fem på morgonen sen åkte jag bil med Carro och när vi var på skolan så tog vi bussen halv sju till kolmården. Det tog runt fyra timmar att åka dit, väldigt lång resa. När vi kom dit så tog vi matlåda och gick in. Vi gick runt och gjorde massor. Men problemet var ju att det var så kallt och blåsigt. Men när vi åkte linbana som tog typ en kvart så vart det vääldigt kallt. Men neranför linbanan så var det massor av djur som sprang runt osv. Det fanns två karuseller fast dom var inte så jätte roliga. Sen tittade vi på delfinshow och det var riktigt coolt. Sen vid kvart över tre så gick vi till bussen och tog bussen hem och vi kom fram vid nio tiden. I helgen har jag varit sjuk typ och varit hos pappa. Jag hade värsta hostan i helgen och jag var jätte förskyld. ''Bilden ovanför är tagen från google''

Idag är det ju bigbrother final. Någon som ska se? Jag ska helt klart se och jag hoppas att Hanna j vinner och Annica kommer tvåa. Vi får väll se vad som hände i guess. Så klockan nio kommer jag sitta bänkad framför tven! :) Angående fototävlingen så kommer jag utse 3 eller fyra stycken ''nominerade'' som sedan kommer röstas av läsarna och förlåt för att det har tagit så lång tid men ska försöka idag! :)


Kommentarer
Postat av: mw

Det är bra men mår piss för att ha suttit i en båt i en timma och spyr snart..



SV; Åhh...vad kul med kålmården

2012-06-03 @ 18:56:40
URL: http://michwagen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det låter jobbigt med en sådan där lång resa... Men man kom ju liksom fram till något kul!

Speciellt delfinerna, hihi. Älskar dem <3

Skulle faktiskt vela klappa en delfin någon gång... :)

SV: Jag fick mascaran från en tidning antingen aftonbladet tidning så sen extra där eller en expressen extra som liksom var med.

Jag går i &:an just nu men eftersommarlovet börjar jag i 7:an :)

Dd, vilken klass går du i?

Kraam <3

2012-06-03 @ 19:21:22
URL: http://presentl.blogg.se/
Postat av: Joy Malou

Mys!

Jag hoppades också på att Hanna J skulle stå som vinnare :D Så härligt!

2012-06-04 @ 15:25:24
URL: http://nicolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0