- Sommarlov


Bild från instagram! Hejsan iallafall, hoppas allt är bra med er? För med mig är det bra. Igår hade jag skolavslutning efter det så hängde jag men Carro, hehe vi gjorde inget speciellt. Vi drog till affären och köpte nudlar och slush fast hon köpte glass. Sen när vi satt vid bänken då pratade vi ganska högt och sen råkade jag skrika liite så framför oss var det en sån här bankautomat eller vad det är, men det stog en tant där och hon fick typ damp på oss. Hon sa '' Men fan, kan man inte få vara ifred eller?'' Något liknande sa hon men vi bara skratta. Idag var jag och titta på en cykel men hittade ingen bra men ska ner på stan på måndag och titta på cyklar då. Sen har jag inte gjort något speciellt, imorn kanske jag ska vara med Carro eller något? :)
Puss


Kommentarer
Postat av: IzabellaEriksson

Hej!

Kika gärna in min blogg och säg vad du tycker, och kanske släng ut en kommentar vad jag ska blogga om! :-) skulle betyda guld!

Kram

2012-06-09 @ 19:40:34
URL: http://iizabellaeriksson.myshowroom.se
Postat av: Anonym

Tja, nu har jag dragit igång "Finn ett fel" tävlingen igen. In och gissa, då du kan få ta del av mina 1000 läsare om dagen, aldrig fel va?! ;)



http://swaxu.bloggplatsen.se

2012-06-10 @ 01:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0