- Inte bloggat på typ 100 år ?


Hejhejhejhej. Jag har inte bloggat på typ 100 år känns det som. Varför? Har typ inte orkat och inte haft tid men vad har jag gjort då? Jag har typ varit med kompisar och chillat. Igår var jag på filmkväll hos Ronja och det var jag, Julia, Carro & Karin. Vi åt tacos och titta på en skräckis. Vi hade skitkul men önska vi kunde ha varit där lite längre fast vi var ju ändå där till klockan halv tio. Idag har vi varit ute & fotat lite men asså hittar ju inget att fota på har ni kanske några fototips? Men nu ska jag ta en glass och titta på New Girl.

Jo förresten vad tycker ni om Justins nya låt ''Turn To You''? Jag ÄLSKAR den iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0