- Zathura


Bild ifrån weheartit
Hejsan alla söta. Just nu tittar jag på en film på femman som heter Zathura, en sån här familjefilm den är ganska bra faktiskt, dom har typ ett spel som dom spelar och då händer massa saker som t ex att dom är i rymden osv. Men idag har jag inga stora planer, tänkte gå på cirkus men ville inte för jag känner ingen av dom jag skulle gå med haha weird. Men vädret är mulet och har inte varit ute än så vet inte om det är varmt eller kallt. Igår var det toppenväder hela dagen. Vad ska ni göra idag? :)



VECKANS BÄSTA BLOGG

Kommentarer
Postat av: ISABELLA CELANDER

älskar din header!

2012-05-20 @ 21:03:48
URL: http://bellacelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0